KOGO SZKOLIMY:
Mówi się, że „ile osób tyle zachowań”. Czy jednak każde zachowanie musi być akceptowalne? Warto zastanowić się na ile „trudny klient” jest trudnym klientem a na ile wynika to np. z naszego podejścia?
Mówi się także , że „klient ma zawsze rację”. Ale czy na pewno? 🙂
Jeśli w swojej pracy bazujesz na kontakcie z drugą osobą, obsługujesz klientów lub nawiązujesz współpracę, koniecznie przyjdź na nasze szkolenie.
Może warto zaznajomić się z typami osobowościowymi, które możesz napotkać na swojej zawodowej drodze?
Z nami nauczysz się praktycznych trików radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach oraz stawiania granic przy jednoczesnym zachowaniu profesjonalnej postawy zawodowej.
CO NAS WYRÓŻNIA:
Przysłowiowym „klientem” może być każdy, kto staje na Waszej codziennej zawodowej drodze. Może to być kandydat, zleceniodawca, współpracownik. Nasza praca opiera się głównie na kontaktach z klientem. Znamy się na tym i w teorii i w praktyce. Zdaj się na naszą wiedzę, którą razem z nami będziesz mógł przećwiczyć na części warsztatowej naszego szkolenia.
JAK WYGLĄDA SZKOLENIE:
Szkolenie jednodniowe, 6 godzinne
Moduł ćwiczeniowo – wykładowy
1. Diagnoza trudnego klienta – fakty i mity na temat problematycznej współpracy z ludźmi.
-
typologia klientów
-
analiza zachowań i różnic osobowości
2. Jak sobie radzić w kontakcie z trudnym klientem – metody i techniki
-
asertywność , 3 stopniowy model reakcji asertywnej
-
poprawna komunikacja, czyli unikanie błędów komunikacyjnych, poprawna mowa werbalna i niewerbalna
-
pierwsze wrażenie
-
manipulacja vs wywieranie wpływu
3. Rola emocji w pracy z trudnym klientem
-
samoświadomość a kontakt z ludźmi
-
proaktywna postawa w obsłudze klienta
-
model analizy transakcyjnej
-
jak sobie poradzić z negatywnymi emocjami
CO CI DAJE SZKOLENIE:
-
Nabywasz umiejętności w zakresie radzenia sobie w komunikacji z trudnym klientem
-
Zdobywasz kompetencje pozwalające na diagnozę sytuacji i dopasowanie stylu komunikowania się
-
Poznajesz swoje mocne strony w podejściu do klienta oraz obszary, nad którymi możesz popracować
-
Poznajesz praktyczną wiedzę w zakresie zachowań asertywnych i reagowaniu na sytuacje konfliktu