KOGO SZKOLIMY:
Masz wrażenie, że delegowane Ci zadania nie są jasne? Błądzisz w sposobie przekazu informacji przez współpracowników? A może to Tobie zarzuca ktoś niejasność wypowiedzi?
Co zrobić gdy światem biura zaczyna rządzić plotka? Na te i inne pytania mamy gotowe odpowiedzi!
Sprawa jest prosta – przyjdź na szkolenie aby usprawnić swój sposób komunikacji!
Jeśli jesteś częścią zespołu lub nim zarządzasz i chcesz popracować nad sposobami komunikowania się to nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
CO NAS WYRÓŻNIA:
Sami jesteśmy zespołem. Stale rozwijamy się i uczymy prawidłowej „sztuki komunikowania się”. Poza tym, że zbieramy doświadczenie od uczestników szkoleń, sami się szkolimy i stale podnosimy swoje kwalifikacje. Efekty naszych szkoleń przełożą się nie tylko na życie zawodowe ale pomogą Was jasno i bezpiecznie komunikować się w codziennym życiu. Przyjdź i sprawdź nas!
JAK WYGLĄDA SZKOLENIE:
Jednodniowe szkolenie, 7 godzinne.
Moduł ćwiczeniowo – wykładowy
Cześć I – Komunikacja w zespole
-
Czym jest komunikacja? Podstawowe terminy i definicje.
-
Zasady poprawnego komunikatu
-
Metody i techniki dobrego komunikowania się.
-
Komunikacja w organizacji
-
„Każdy zespół jest grupą lecz nie każda grupa jest zespołem” – co wyróżnia efektywny zespół?
-
Teoria ról zespołowych
Część II – Osobowość a komunikacja , czyli wpływ temperamentu i cech osobowościowych na sposób komunikowania się
-
Typy osobowości wg Hipokratesa
-
Typy osobowości wg Hollanda
-
Warsztaty z wykorzystaniem testów osobowościowych
-
Style komunikowania się
-
Podstawowe zasady asertywnego stylu komunikowania się
Część III – Komunikacja pionowa w organizacji – praktyczne porady
-
Jak komunikować się z szefem?
-
Zasady komunikacji pośredniej
-
Podsumowanie szkolenia
CO CI DAJE SZKOLENIE:
-
Uzyskujesz wiedzę w zakresie komunikacji w firmie i na płaszczyźnie zawodowej
-
Masz możliwość określi swój indywidualny styl komunikowania się
-
Poznajesz zasady prawidłowego komunikatu, techniki asertywności oraz reagowania na krytykę
-
Zdobędziesz umiejętności skutecznego przekazywania informacji zwrotnej
-
Dajemy Ci pakiet wiedzy w formie materiałów szkoleniowych, do których możesz wracać.
- Poza wiedzą teoretyczną, wychodzisz od nas wyposażony w narzędzia pomocne do praktycznego wykonywania zawodu