KOGO SZKOLIMY:
Jesteś szefem? Menagerem? Kierownikiem? Liderem?
Prowadzisz zespół pracowników? Zarządzasz grupą osób?
Szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie!
Spędź z nami kilka godzin a damy Ci okazję, abyś mógł się przekonać o sile komunikacji w zarządzaniu zespołem.
CO NAS WYRÓŻNIA:
Stale uczymy się i doskonalimy w zakresie poprawnej komunikacji.
Pracujemy nad właściwą komunikacją w naszej firmowej przestrzeni.
Znaną nam teorię, uzyskiwaną podczas wielu godzin odbytych szkoleń, przekładamy na naszą biurową codzienność. Mamy tego efekty!
Teraz naszą wiedzą i doświadczeniem chcemy podzielić się z Wami!
JAK WYGLĄDA SZKOLENIE:
Jednodniowe szkolenie, 7 godzinne.
Moduł ćwiczeniowo – wykładowy
CZĘŚĆ I – Modne słowo – Komunikacja. Czym jest w kontekście zawodowym?
- Rola komunikacji w zespole.
- Błędy komunikacyjne. Jak ich uniknąć?
- Funkcje komunikacji w zarządzaniu.
- Zasady, techniki I cel poprawnego komunikatu, czyli jak mówić, aby jako szef, być dobrze zrozumianym?
CZĘŚĆ II – Menager / kierownik / szef. Jego rola w organizacji
- Style zarządzania
- Style komunikowania się
- Budowanie własnego wizerunku
CZĘŚĆ III – Różnice indywidualne – błogosławieństwo czy przekleństwo?
Czyli jak ważne jest indywidualne podejście do pracownika w zakresie:
- Delegowania zadań
- Przekazywania informacji zwrotnej
- Motywowania
- Rozwiązywania konfliktów
CZĘŚĆ IV – Biurowa codzienność , czyli jak ulepszyć komunikację w miejscu pracy
CO CI DAJE SZKOLENIE:
-
Uzyskujesz wiedzę w zakresie komunikacji w organizacji
-
Wypracujesz zasady współpracy i komunikacji w zespole, wspierających realizację zakładanych celów
-
Poznajesz style kierowania oraz własny styl komunikowania się
-
Masz okazję spojrzeć na siebie oczami pracownika i spróbować zbudować swój własny wizerunek
-
Wzmacniasz kompetencje w zakresie delegowania zadań oraz motywowania pracowników;
-
Zdobywasz umiejętności skutecznego przekazywania informacji zwrotnej i pozytywnego wzmocnienia pracownika